tirsdag 28. februar 2012

Veske til Promarker!

Som jeg har skrevet i forige innlegg,så har jeg shoppet en del de siste mnd,da det har blitt en del innetid ,og ikke hatt mulighet til å kunnet reist så mye ut,og da er nettet helt supert.Noe har jeg kjøpt brukt og noe nytt og denne vesken er ny.Den er liten og nett og tar ikke stor plass og to bære hanker og masse lommer og er i stoff og nylon.



Hvis du ser på bunnen,så er det også ett rom der også til eks.oppbevaring av motiver,tegninger osv.Promarker tusjene har jeg spart på i flere år og mangler bare noen få til nå,så skal jeg prøve meg ut på andre typer tusjer.Vesken blir  heeeelt super til å ha med på ferie osv.Liten,nett med masse plass og som du ser..så er det ledig plass i midten også, og denne passer alle andre tusjer!
Vesken kan du få kjøpt på Panduro (vet mange er utsolgt) ,men jeg var så heldig at jeg fikk kjøpt denne privat av en til 119 kr pluss frakt.Men denne vesken koster mer!Denne blir kjekk til sommeren på hytta eller hvor jeg skal på ferie!Har hatt mine promarker liggene,men etter å ha hørt med fler som har hatt tusjene sine like lenge som  meg stående som dette,og de ikke tørker ut,så tar jeg sjansen.Love my Promarker!Kommer mer shopping innlegg..følg med!

3 kommentarer:

Knerten sa...

Å, for et supert tips, Eva-Helen, kjempegrei måte å samle alle PM'ene på, og med plass til akvarellpapir til stempelmotiv også - topp !!

Anonym sa...

Åååh den vesken var fin, MÅ ha en slik en :)
Klem Lill

Nina sa...

Snerten veske. Da får du tusjene lett med deg når du ska reise bort. Har selv kjøpt mappene som hører til tusjene, men synes de tar litt for mye plass.