torsdag 3. mars 2011

Bladet Ett Trykk

Velkommen Til Meg!
Jeg ble kontaktet av bladet,om jeg ville lage to bidrag til stempelutfordringen,og her er kortene jeg lagde til bladet Ett trykk ,av de vakre stemplene jeg fikk tilsendt.Her ser du en liten smakebit fra bladet:-)





Her ser du forsiden av Bladet Ett Trykk(Anbefales). Jeg har kjøpt bladet i flere år,og har lært så masse og leser bladene om igjen og....igjen,hihi..Takk til Bladet Ett Trykk og alle flinke Kortlagere der ute for allt det flotte dere lager og for inspirasjonen! Her ser du mitt grønne kort med vakre blomster stempler som jeg fikk tilsendt,som jeg har fargelagt med promarker og inni blomsten har også fått litt hvitt dekor med hvit penn og mange sommerfugl puncher og bling. Her mitt andre oransje kort med nydelige roser,som jeg også har fargelagt med promarker ,og fluen har fått glitterlim på seg,bord punch og metall pynt i hjørne.Dette har jeg brukt på kortene.

  1. Promarker Tusjer
  2. Sommer fugl Puncher Martha
  3. Spellbinders
  4. Bord Punch
  5. Hvit Penn
  6. Stempler Scrappiness
  7. Silkebånd,grønn,brun
  8. metall pynt hjerte
  9. 3D Puter
  10. Eyelets
  11. Qk Hjørner
  12. Mønsterpapir: TPC Studio,Inkido Golden Glow(kristine Design)
  13. Glitterlim i sølv
  14. Bling
Velkommen igjen skal du være:-)Imorgen skal jeg blogge :-)

8 kommentarer:

Grethebella sa...

Jeg har kikket i bladet mange ganger å sett på kortene dine. De er så lekre. Nydelig fargelegging.
Ett Trykk må man jo bare ha. Det er ingen andre blader som kan måle seg med det :)
Ha en fin kveld.
Klem Grethe

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nyyyydelige kort Eva, og innmari moro at du er med i bladet ! :) Gratulerer vennen, dette fortjener du så flink som du er. ♥

Tatoveringen din er råtøff Eva, jmmen er du tøff som turde, hihi... ;)

Stor klem fra Anette ♥

Trine sa...

Hei, så flotte kort du fikk laget med de stemplene, jeg var også den heldige eier av stemplene så jeg har også to kort i bladet. Ja, det er et årleit blad, leser de flere ganger jeg også. og ikke minst når man har litt sperre og er helt tom for ideer, da er bladet ett trykk godt å ha:) Gleder meg til hver utgivelse:)

Ha en toppers kveld!
Klem Trine.

Pia sa...

super skønne kort du har lavet, lækre farver og så flot dekoreret. Du må have en god weekend
knus Pia

Bibbi sa...

Kjempefine kort!! jeg har også abo. på dette bladet og liker det godt....

Anita Lise sa...

Hei Eva Helen, så nydelig kort dette er, gratulerer med deltakelsen i bladet Ett Trykk, det leser jeg også gjennom mange ganger og enda mer..:)) Mye fin inspirasjon der. Klem fra meg

Connie sa...

Dem er bare så nydelige begge to.
Så moro at du fikk være med.
ha en fin søndag.
Klem

Moski sa...

Så moro at du har fått kortene dine med i bladet. Nydelige kort og veldig flotte farger.Alltid inspirerende å se de nye kortene dine. Klem