onsdag 29. februar 2012

Magnet Perm til Spellbinders/ Dies/stempler!

Nå vil jeg vise mine siste innkjøp som jeg har kjøpt brukt/nytt på nettet. 6 (brukte)spellbinders,og to pakker NYE Magnet plater 10 stykker i en pk.Etter å ha hatt mine i CD cover i flere år,som ramler ut hele tida,er dette mye bedre oppbevaring av Spellbinders og andre dies og de sitter fast.


Har kjøpt meg også en NY Magnet Perm som passer til de løse magnet platene(se bilde under).Det er 4 plastlommer ,i allt 8 lommer på siden,men albumet har mange sider(sitter fast),så jeg har fyllt opp med mine 20 spellbinders og 20 til får nok plass,hvis jeg får kjøpt til fler etter vært.
Nå ble det orden i alle spellbindersene mine og det var virkelig verdt pengene sine,både magnet platene og permen.Her ser du noen av spellbindersene mine...Noen nye og andre gamle.
Permen er sort og avlang i sort stoff med glidås rundt .Permen heter :Embossing Folder Case.Jeg vi takke Trude som gav meg tipset til dette.Tror jammen jeg må ønske meg fler permer til stempler også ,for denne er SUPER0mmx340mm45mm og kan kjøpes hos Johanna Sheen i England !Det er også en norske nettbutikk som har denne permen : HER og enda billigere HER  195 kr!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for besøket og hyggelig kommentar hos meg, dette opplegget her var jo bare helt genialt!!! Det samme er det du postet i innlegget i går, har sett dette også inne på FB, så jeg tror jeg også må skaffe meg en sånn veske til mine tusjer:o)
God uke fortsatt Eva Helen!
Klem fra Heidi

Tuppenshobbyblogg sa...

Den permen er alletiders.Har den selv og er kjempefornøyd.
Ha en fin kveld.
Klem Kjersti

Lene1970 sa...

wow ...sååå mange Spellbinders du har .....*missunnelig*
Har bare 3 stk jeg ...Hjerter, firkanter og sommerfugler...

Jorill sa...

Dette var så inspirerende at eg reiste på den lokale hobbybutikken og kjøpte meg mappe og magnetplater i lunsjpausen..hihii :0)

En fin dag og riktig god helg til deg.
Klem Jorill

Nina sa...

lur måte å oppbevare diesene på. har lenge spekulert på hvordan jeg skulle oppbevare dem best mulg. Akkurat nå ligger de i omslaget som følgte med, men tungtvindt i bruk. FÅr bestille meg noen magnetark jeg også.
takk for at du deler tips :)