lørdag 15. mai 2010

Lommebok Kort

Velkommen hit til meg!
Her har jeg laget ett lommebok kort til konfirmasjon til Gutt neste helg.
Jeg har brukt Brun Bazzill som jeg har svertet godt i alle kanter med color box dark Brown,avrundet alle hjørner med hjørnepunch,embosset tekst i gull med embossingpulver med varmepistol,lenke Tim Holzt. Laget to kort i lommeboken.Den ene er stempeltekst fra stempel glede, som jeg har embosset i brunt og den andre som er oppi lommeboken med personlig tekst til konfirmanten.Gull brads på kortene,for at man lettere skal få tak i kortene.Det er plass til sedler i som avbildet.Mal til denne lommeboken har jeg laget selv her med målene nedenfor eller du kan se her :





http://evascrappelogg.blogspot.com/2010/03/trinn-for-trinn-hos-meg.html har brukt disse målene på denne lommeboken: :

22 kommentarer:

Nina Macaulay sa...

Wow this is a great card!!
It must of taken you ages to make!
Love the idea of it being a wallet.
Lucky person getting a so special card :O)
Enjoy the rest of your weekend.

Hugs Nina

Connie sa...

Å så lekker denne lommeboken ble :o)
Har lyst til å få laget opp noen flere lommebøker jeg også.
Takker for de nye målene du har skrevet opp. He he.
Kos deg i morgen.
Klems Connie

Pinklady 68 sa...

Stilig lommebok kort! Så fint med embosset gull tekst til den brune bazzilen:-)

Ha en fin og kreativ søndag! Klem Laila.

Guro sa...

Så stilig da Eva Helen, denne så skikkelig ekte ut, herlig kort!
Kos deg med siste oppladning til 17.
Klem Guro

Gry-Heidi sa...

Oi, denne var kjempeflott ! Så mange stilige detaljer!

Klem :o)

Pia sa...

wow så flot , nydeligt med embossingen

Yvonne sa...

Kjempestilig! Sånne lenker fra Tim Holtz MÅ jeg se å få kjøpt meg!
Ha en flott dag og en super 17-mai feiring!
Klem

troll13 sa...

WOW, hvor er det bare lækkert og gennemført. Og teksten du har embosset på er bare "prikken over I'et".

Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nydelig kort Eva, utrolig flink er du og jeg blir imponert hver eneste gang. :) Ønsker dere alle en herlig 17 mai feiring, kos dere masse ! ♥♥♥

God klem fra Anette :)

PS: Bare gi beskjed når du har lyst/mulighet til å gå tur.

Grethe Røren sa...

Wow så stilig lommebok!!! Nydelig med gullembossing på teksten. En kjempe idé til gutter som skal få penger i gave. Ha en flott 17.mai.
Klem

Therese sa...

Skikkelig flott lommebok, virkelig stilig med den lenka. Og så lekkert med gull embossingen. Ha en flott 17.mai. Klem :)

Birgit sa...

WOW kjempeflott lommebok kort :-) Så flott at du deler målene:-)))

Moski sa...

Disse kortene er virkelig bare supre!Flotte detaljer du har på denne. Har lagret oppskriften din, så denne vil jeg prøve meg på en dag. Ha en flott dag!

Tone K. sa...

Åhh....dette er bare så utrolig lekkert ! :o)
Jeg har forsøkt meg på dette nå....med stor inspirasjon fra deg :o)
Takk for mailen..jeg fant jo målene på siden din etterhvert....litt overivrig så jeg fant de ikke med en gang :o)

Anonym sa...

Hei :)
Så utrolig fint kort :)
Du er virkelig flink.
Jeg prøvde å trykke på den linken for å se hvordan du hadde laget kortet trinn for trinn, men da fikk jeg ikke opp noe.
Hvor kan jeg finne det ?
Skal lage to kort til konfirmasjon og denne var midt i blinken :)
Mvh Line

Eva Helen sa...

ok.Det har skjedd noe feil med den linken men skal se om jeg får rettet den opp :-)

Takk for kommmentaren

Klem Fra Eva Helen

Eva Helen sa...

Nå er feilen rettet opp så nå kan man trykke på linken,så kommer du inn på Trinn for trinn lommeboken min :-)

Klem Fra Eva Helen

Anonym sa...

Wonderful, what a blog it is! This webpage provides useful information to us, keep
it up.

Feel free to surf to my page; オメガ 時計

Anonym sa...

You actually make it seem so easy with your
presentation but I find this matter to be really something which I think I
would never understand. It seems too complex and extremely broad for
me. I am looking forward for your next post, I will
try to get the hang of it!

Anonym sa...

Stunning story there. What happened after? Thanks!

Anonym sa...

Hi, everything is going perfectly here and ofcourse every one
is sharing information, that's really excellent,
keep up writing.

Anonym sa...

Hello colleagues, pleasant post and pleasant urging commented at this place, I am truly enjoying by these.