søndag 28. mars 2010

Vintagekort

Hei og velkommen
Er så lenge siden jeg har laget vintage kort nå at jeg måtte lage ett .Vintage kort var det jeg begynte med,da jeg begynte med kortlaging for over tre år siden,så jeg måtte tenke litt tilbake og lage kortet med ny vri som ett z-kort.
Laget kortet som en z-kort.Er ikke satt på skrivefellt inni på dette kortet. Mønsterpapiret er så flott i seg selv,og trenger ikke så mye pynt på syns jeg.Tusen takk for sååå mange kommentarerØnsker alle en riktig GOD PÅSKE !

8 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig vintage kort i herlige farger!
Dette arket har jeg også...tenkte å bruke det til en LO fra Paris i sommer...hvis det ikke blir et kort da:-) Lekkert med swirlene og diesene du har brukt også:-)

Ha en fin søndag og riktig god påske, Eva Helen!
Klem Laila.

Connie sa...

Nydelig Z - kort Eva Helen :O))
Herlige farer og lekkert bilde.
Ha en fin søndagskveld.
Klem fra Connie

Miss StampAlot sa...

ååå, dette var superflott.. nydelig mønsterark du har brukt..

Gry-Heidi sa...

Superflott z-vintage kort ! Nydelig bilde og mønsterark!

Klem :)

Mona sa...

Lekkert vintagekort!!
Mønsterarket du har brukt var kjempeflott. Nydelige farger!!

Ønsker deg en flott påske!
Klem Mona:0)

Maya sa...

Lekkert kort,Eva Helen!
Nydelige farger og papirer!!
Ha ei super påske,
klemmer fra Maya :)

Connie sa...

Hei igjen :o))
Jeg har noe til deg i bloggen min.
Klem fra Connie

Linda Brun sa...

Herlig kort med den rette vintage følelsen!
Herlige farger !