onsdag 24. mars 2010

Karensdoodles Utfordring 3

Heisan og velkommen hit til meg!



Jeg har laget halvt Criss påskekort.Kortet er brunt og swirlen er i samme farge,selv om den virker lysere men allt går i samme brun farge. Her kommer mitt DT bidrag til karensdoodles skandinavia http://karensdoodlesscandinavianchallenge.blogspot.com/ : og denne uken er tema Påske. for å være med på konkuransen så må du bruke karens sine Digimotiver her :http://karensdoodles.blogspot.com/
På dette kortet har jeg brukt karens herlige påskekanin som jeg har fargelagt med promarker og stanset ut med spellbinders sirkler i brunt og hvitt.Pyntet med papiroser,kvist punch,stempel swirl,brune halv perler

14 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Stilig med halvt criss cross. Herlig kort og koselig motiv!

Klem, Gry-Heidi :)

Mona sa...

Kjempefint påskekort!! Fargene var nydelige. Og den spretne haren var knalltøff!! Flott dekorert.
Ønsker deg en fin dag :-)
Klem Mona :0)

Nancy sa...

God morgen, kjære venn:O) Herlig kort i flotte farger. Liker designet, har ikke tenkt på den løsningen før...... Lekkert med swirlene.
Ha en deiglige onsdag.
Klemmer fra Nancy;O)

Pink lady sa...

Nydelig kort i skjønne farger!
Stilig oppsett og disse stemplene er bare så søte alle som en:-)
Ha en fin onsdag!
Klem Laila.

Dot Scrap sa...

Utroligt smukt og meget stilfuldt kort. Skønne detaljer og din farvelægning er utrolig smuk.

AnGelCaKe sa...

Hej! Eva

Good job your card is very elegant.

Angie

Hilde Heimdal sa...

Så fiiiiiint :o)

Pia sa...

så lækkert påskekort, super farver og flot dekoreret

Connie sa...

Så lekkert DT kort Eva Helen :o)
Nydelige kort og farger.
Klem Connie

Maria Therese sa...

Nydlig kort Eva Helen

Therese sa...

Så artig kort du har laget. Herlig motiv. :)

Bibbi sa...

Utrolig mange flotte kort du har laget!

Ha en flott påske!

Klem Bibbi

Moski sa...

Hei. Fant bloggen din hos Connieslilleverden og har sittet i morges og kost meg med å se på alle de fine kortene du har laget. Helt imponert, jeg. Nå fikk du en følger til. :-) Ha en god helg!

Guro sa...

Så stilig DT kort du har laget, herlig brett :-)
Ha en flott kveld og en herlig påske!
Klem Guro