onsdag 27. januar 2010

Mitt bidrag til Nordsalten hobbyklubb.Easelkort!

Her er kortet foran etter skissen
Her står kortet oppe av en stor perle med en vintekst
Her ser står kortet oppe av perle nr2,og man kan ta
ut kortet og skrive på det .
Det siste bildet er hele kortet inni.
Her er mitt bidrag til :http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com/ som er en nystartet utfordringsblogg,og første konkuranse var å følge en skisse på siden Frist 3/2. Her er mitt kort.Jeg har brukt mønsterpapir fra papirdesign vin og venner, stempelglede stempler,Qk stjerne,vintekst og vin motiv ukjent,perler, under motivene er det 3D puter.Dette kortet er en bretteteknikk som heter easel kort som jeg fikk tips av Nancy :http://nancyskortblogg.blogspot.com/.Tusen takk!

7 kommentarer:

nordsalten-hobbyklubb sa...

Kjempefint kort du har laget, likte fargene =) takk for ditt bidrag ! det er nå publisert på bloggen =) klem fra oss

Nancy sa...

Ja det gikk jo fort, vennen:O) Nydelig easel kort. Lekre farger og ark, stilig motiv. Gjennomført flott!!!;O)
Her pøsregner det i dag, og med all den snøen og isen det har vært her...... det er rene skøytebanen i alle sidegatene.
Da blir det mer inne tid:O) Ha en strålende onsdag.
Klemmer fra Nancy;O)

Kristina sa...

Nok et lekkert kort :-) Ønsker deg og dine en super dag. klem

Dawn Wheeler sa...

Very elegent and stylish
please can you link to mr liny please as was not showing be fore and would hate for you to miss out
hugs Dawnx

Guro sa...

Nydelig kort Eva Helen :-)
Stilig brett og fine farger. Likte motivet, også.
Har noe til deg i bloggen min og benytter anledningen til å ønske deg en flott helg :-)
Klem, Guro

Bibbi sa...

Kjempelekkert kort!

Linda Brun sa...

Kjempeflott kort, kjempelurt med easel og mappekort i et og samme kort.. Takk for inspirasjonen..
Klem, Ønsker deg en kjempeflott søndag !