lørdag 23. januar 2010

I Didn`t Do it....Voff Voff

Heisan!Jeg fallt pladask for denne søte hunden og teksten da" I Didn`t Do it" ,hehehe!Soo cute!




Big Thanks to :Karen Johnson ,and here is the blog http://www.karensdoodles.blogspot.com/
Du kan også få motiv med å linke siden og med å gå inn på siden hennes osv og sende henne en mail.Les mer på siden hennes.SÅ mange flotte søte motiver at det var vanskelig å velge.Her er mailen hennes : karensdoodles@gmail.com
Motivet er fargelagt med promarker og pyntet med perler,bånd og hjerte.

14 kommentarer:

Guro sa...

Så fint dette var, herlige farger og den skjønne hunden da, elsker hunder :-) Morsom bretteteknikk, den fikk jeg lyst til å prøve en dag.
Ha en flott kveld videre :-)

Klem,Guro

Nancy sa...

ÅÅÅÅÅ Himmel så herlig kort, vennen:O) Nyyydelig farger, flott design, og den hunden er bare kjempe søøøøt!!!:O) Nydelig fargelagt!
Kjekt å se at du fikk det til, og du er herved advart; det er lett å bli avhengig av digi stempler, ler:O) Det er jeg blitt!
Ha ei fortsatt fin helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Linda Brun sa...

Kjempeflott kort. Likte godt fargene og bretteteknikken du har brukt. Og den vovsen var bare skjønn....

Mona sa...

Hei-hei!
Har tatt ein runde i bloggen din. Og jammen meg lagar du myyyykje fint :-)
Veldig inspirerande!!!!
Slenger meg på som følger...

Mvh. Mona

nordsalten-hobbyklubb sa...

Invitasjon til utfordring #1 hos Nordsalten-hobbyklubb.
Denne gang tegner vi en skisse som du skal løse etter din egen tolkning.

følg med på

nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com

=)

Mia sa...

Utrolig koselig kort!!

Hilsen Mia

Connie sa...

Hei på deg og godt nytt år:
Lenge siden jeg har fått vært på nett og vært aktiv nå.
Så her var det kommet utrolig mye lekkert siden sist,
Du er utrolig flink.
Ha en kjempefin uke.
Klem

troll13 sa...

Nåååår, det er et fantastisk stempel, jeg kan godt forstå, at du ikke kunne stå for det.
Rigtig nydeligt kort du har lavet, og jeg elsker de farver du har brugt.

Pia sa...

super herligt kort, lækre farver og så sødt motiv, flot foldeteknik

Gry-Heidi sa...

For et utrolig søtt motiv og nydelig fargelagt !
Super bretteteknikk :)

Klem, Gry-Heidi :)

mettepip sa...

Så herlig kort i nydelig farger! Og for en kjempesøt voffs;)
Så hyggelig at du vil være med å feire bloggen min! Da er du med i trekningen;)
klem fra
Mette

Anette (Hvit Romantikk) sa...

For et herlig kort Eva, skikkelig søtt ! ♥ Kan ikke si det nok, du er flink du Eva ! ;)

Ser at du har gjort om designet på bloggen, ble fint det da. Jeg har gjort om litt inne hos meg også, gjort bloggen litt bredere bla. Får ikke helt bestemt meg for hva som er finest, men mulig jeg beholder den sånn som de er nå.

Tenkte jeg skulle prøve å få printet ut noen vintage motiv som jeg kan sette på lys. ;)

Klem Anette ♥

tone sa...

Dette korte var bare kjempefint og nydelig fargelagt:-)
Klem Tone

Beth Norman sa...

Ohhhhhh this is so cute. It is always nice to see how others put their cards together. Well done.