mandag 26. november 2012

Kort Til Snekker

 Her har jeg laget ett kort til en snekker for en stund siden.



Syns dette digimotivet er artig,hihi.Skulle være med mer på kortet,men på grunn av sykdom,stoppet det seg,men ett kort ble det i full fart.
 Jeg har blitt kjempe glad i Diesen fra Tim Holts,til å lage denne rosetten.Syns den er dekrativ.
Jeg har fargelagt motivet med tusjene mine promarker og stanset ut med spellbinders,pyntet med bling,og brukt glitterlim på belte,og festet en hammer charm i hjørne.

7 kommentarer:

Anita Lise sa...

Hei Eva Helen :)
Nydelig snekkerkort du har laga!
Den rosettdiesen ser så fin ut, tror jeg må ta en titt i butikken..:))
Jeg ønsker deg god bedring, og en riktig lun og fin førjulstid!
Klem fra Anita

Unni A sa...

Kjempeflott snekkerkort! Herlig motiv som du har fargelagt så flott! Helt enig med deg, TH rosetten er veldig dekorativ. Stilig med klokke i midten :)
Leit å høre at du er i så dårlig form. Sender deg mange varme tanker og ønsker deg god bedring!
klem Unni

RitaK sa...

Synes kortet er veldig flott som det er jeg :-) Morsomt motiv, fint fargelagt, og med hammer og allting! God bedring :-)

Pinklady 68 sa...

Kjempefint kort og motivet er bare herlig!!
God bedring til deg:-)

Klem Laila.

Karin Dahl sa...

Et fint kort og et hærlig motiv, som du har farget så fint:)
God bedring, og en fin kveld til deg:)
Clemzy Karin D

mettepip sa...

Så flott kort med et herlig fargelagt motiv!
klem

Heidi sa...

God bedring aller først!!

Dette kortet var helt herlig og det trenger absolutt ikke noe mer, det er flott oppsett, motiv, fargelegging og pynt!!

Klem, Heidi