fredag 22. juni 2012

Kort til Sjakkmester!

En i familien fyller 80 år og en gang for veldig mange år siden ,var han Sjakk Mester!Sjakken er hans lidenskap og da måtte jeg jo lage dette kortet hihi.


Sjakk brikkene er laget løse og klippet ut for hånd og satt 3d puter under og det samme med motivet,som jeg nesten må si ligner bursdags"barnet"selv,hihi.
Her er det hektiske dager med praktiske ting før skoleferien,men vi benytter hver anledning med å finne på ting sammen etter allt ,så  idag var vi på shopping på ikea ,og vi hatt besøk av familien og grilla ,spist god dessert og ledd så krampa har tatt oss!Riktig God Helg.

7 kommentarer:

Knerten sa...

Herlig kort til en sjakkentusiast, Eva-Helen !
Jeg har ikke vært så veldig tilstede i bloggland i det siste, men nå har jeg tittet gjennom mye av det du har laget i det siste, og jeg er så imponert. Med alle de nye flotte diesene dine, så tryller du jo frem det ene flottere kortet enn det andre; NYDELIG !!
Fantastisk vakker er du også, men det har jeg sett lenge :-) Nydelig det fotografiet av deg, og jeg syns ikke du ser sliten ut der ..
Ønsker deg og dine en fantastisk god sommer !
T.

Pia sa...

super nydeligt kort, flot i farver og fint motiv
knus Pia

Connie sa...

Så stilig:)
Dette faller nok i smak hos sjakkmesteren.
Stilig med personlige kort.
God helg:)
Klem Connie

Connie sa...

Prøver igjen:)
Vet ikke om det jeg skrev kom med. He he
Nydelig og personlig kort til en mester.
Kreativt og stilig.
God helg.
Klem Connie

Unni A sa...

Så herlig! Virkelig et flott og gjennomført kort dette!
Ønsker dere en god ferie og en fin sommer! Kos dere masse sammen! Klem fra Unni

Gry-Heidi sa...

SÅ kult og stilig! Faller helt sikkert i smak hos mottager :)

Klem :)

May Britts papir og sånt sa...

Så stilig, falt nok i smak det der.

Klem May Britt