mandag 21. mai 2012

Damekort

 Damekort til Kreativ Glede som du snart kan se i butikken.Jeg har prøvd håndsymaskinen min på kortet,og syns den er super,men trenger mer trening,men gøy var det.(bilde av symaskinen kommer)


Her kan du se litt nærmere på bilde.Har også brukt marianne dieser og spellbinders dies.
Under ramme har jeg 3d puter for å skape litt mer liv i kortet.Det jeg har brukt på kortet  kan du få kjøpt i butikken/nettbutikken HER :
-Hvite Halvperler
-Mønsterpapir
-Metall Blomst
-Blomster roser
-Bilde Ark(mange på ett ark)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fint damekort , med alle de nydelig diesene :))
Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Nydelig, og delikat

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig !!
Alt var bare lekkert.

Klem Kjersti

Moski sa...

Så mange fine kort du har laget i det siste. Virkelig flotte!

Mia sa...

Kjempelekkert kort :) Og det "gjorde seg" med de 3d-putene under ramma.

Klem Mia

Bodil sa...

Dette var et kjempefint kort :)

Connie sa...

Nok et herlig DT kort:)
Lekkert.
Klem Connie

May Britts papir og sånt sa...

Lekkert kort igjen.
Nydelig med den diesen bak motivet.

Klem May Britt

Anonym sa...

Nyyydelig kort Eva Helen!
Gratulerer så mye med kjøp og bruk av håndholdt symaskin!
Har vurdert å kjøpe jeg også, for jeg synes det er stilig med søm på kort, men har ikke lyst til å bruke min vanlige symaskin på ark... (selv om jeg ikke akkurat syr stoffkreasjoner - i det hele tatt... hihihi)
Klem fra Heidi

Eva Helen sa...

Tusen takk :-))))