søndag 29. april 2012

Helt Hvitt Kort

Jeg har dilla på hvitt for tiden,og jeg har knapt ikke brukt Embossing platene mine,så tenkte jeg det ville passe bra til dette kortet.Her er ikke mønsterpapir kjøpt men laget selv!
Her ser du nærbildet litt mer av bildet som er funnet på nett med spellbinders oppå med 3d puter under.Brukt Martha Kant Punch i midten og sommerfugl.
Ikke lett å ta bilde i allt i samme farge,men håper intrykket kommer frem alikevel!Laget kortet med samme bilde som bokemerke i samme farger!Er det noe du lurer på og ønsker å stille spørsmål så ta kontakt (Hvis du ønsker meg som Designer for din Nettbutikk så ta kontakt)

7 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig :)
Så hele settet på FB i går :)
Vi får finne en dag etter 17 mai.
Har så utrolig mange bestillinger hengene over meg nå.Vet nesten ikke om jeg klarer alle.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem Connie

Kari sa...

Kjempelekkert kort i bare hvitt!

Inger Harding sa...

Utrolig VAKKERT kort Eva Helen!!!
Jeg elsker jo alt som er hvitt vet du ;-)
Ha en fin søndag!

klem, Inger

Mia sa...

Kjempelekkert med helt hvitt kort.

Klem Mia

Sylvia sa...

Stilrent og delikat:-))

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig !!
Så flott med hvitt på hvitt.

Klem Kjersti

Anonym sa...

Nydelig kort.... gorgeous, gorgeous