onsdag 21. september 2011

Fotball Kort!

Velkommen!
Her har jeg laget ett Fotball Kort i A4 størelse som er ganske stort.Kortet er laget ett ønske til en som fyller 30 år ,og dette er favorittlaget  hans som er LIVERPOOL!





Sån ser kortet ut(måtte justere litt med noen feil jeg så etter jeg tok bildet)Litt pirkete er jeg,hihi.Sorte Swirl er spellbinders.(love them)Hjørner er Qk dies,brads i hjørner!(man kan se litt limrester og ett flagg som ikke henger riktig,men dette er rettet opp i ettertid og syns ikke i virkeligheten!
Hele motivet og fotballen(klistremerke) er det 3d puter under.(Avhengig av det)
Er ikke "Flaggene"kule?Det syns jeg :-).Jeg fikk den til bursdagen min også de sorte halvperlene,og klistremerke bokstaver ( takk Unni)."flaggene henger i hvit mat tråd...man bruker det man har,hehe.
Sån ser kortet ut inni...Ikke helt ferdig her,da personlig tekst skal inn på den andre siden.Den siden du ser er bursdags sang til bursdags"barnet" som fyller år!Kjempe artig å lage stort Kort!
Welkome back!
*****************************************************************

2 kommentarer:

Connie sa...

Hei på deg Eva Helen!
Så stilig det STORE fotballkortet ditt ble.
Stilig.
Faller nok i god smak hos "fotballgutten"
God bedring Eva Helen. Håper vi kan ta en korte da snart.
Klem Connie

Tuppenshobbyblogg sa...

KJEMPESTILIG !!!
Dette var en god ide for meg som har to gutter som er fotballgal ;0)
Klem Kjersti