søndag 21. august 2011

Konfirmantkort !

Velkommen Til Bloggen min!
Denne gangen har jeg laget ett Kort til en Jente som skal konfirmeres.Jeg fallt for dette motivet som Anne Bodil har tegnet og som er gratis :

Mønsterarket er Magnolia,Stempel Stempelglede,Blanke Bling,Roser Staples,Spellbinders,Fargelagt med Promarker Tusjer,Hvitt silkebånd i siden,3d puter under motivet og "rammen".
Jeg har stanset ut spellbinders "rammer" flere ganger,så motivet er inni som ett bildet.Her ser du litt nærmere på hvordan jeg fargelegger.Jeg bruker flere farger og blander de sammen.Promarker Tusjer!
Sån ser kortet ut inni,med dikt til konfirmanten som er ett stempel Fra Stempelglede(en av mine favorittstempler :-)akkurat som Kenny K og Papilio stemplene !På den andre siden er skrivefelt!
Her ser du kortet liggene.Kortet har "rygg" i siden på dette kortet og knytes med bånd i siden.
************************************************************
Det var kortet for denne gang og tusen takk for at du kom en tur innom meg!

9 kommentarer:

Berit sa...

Så nydelig et konfirmasjonskort!!
Flott fargelegging!

Mona sa...

Kjempefint kort. Kult motiv som er nyydelig fargelagt!! Stilig med ramma rundt. Og så likte jeg så godt tekst-stempelet under motivet...

Ønsker deg en fin søndag og kommende uke!
Klem Mona :-)

Connie sa...

Nydelig konfirmasjonskort med et herlig motiv.
Ha en fin søndag.
Klem Connie

Nina sa...

Takk for tipset om motivet :) Det var nydelig og på samme tid tøft. Ikke minst gjør rammen at det kommer enda bedre fram. FLotte detaljer ellers :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Hei hei ;)
Flott konfirmasjonskort,nydelig motiv og fint pyntet.
Kortet i forrige innlegg var knalltøfft,så fint med rødt og svart sammen.

Ha en fin søndag !

Knerten sa...

Nydelig konfkort, Eva ! Veldig lekkert med mange lag på rammen til det flotte motivet :-)
Ønsker deg en flott uke.

anne bodil sa...

Kjempefint kort og flott fargelagt, Gøy å se digi stempelet i bruk :)

Randi Th. sa...

Et nydelig kort du har laget!
Håper du har hatt en flott sommer!
Klem

Lissie sa...

Stilig og lekkert!