mandag 30. mai 2011

Sykepleier Kort!

Velkommen Til meg!
Nå fant jeg endelig frem til hobby pulten og det var da så gøy!
Her har jeg laget ett kort til en sykepleier på ett sykehjem.





Syns Motivet med sykepleieren var artig:-)Den har jeg fått og tusen takk til deg:-)Hele motivet er fargelagt med promarker, med spellbinders under og 3D Puter under der igjen

Liker å lage kortene med en liten "rygg" i bak -kant,så kortet ikke blir helt flatt !Pyntet masse med bling(elsker masse bling og sommerfugler)Sommerfuglen har også fått fire bling på seg
Inni Kortet har jeg stemplet meg Stempelglede bursdagsang,(elsker de stemplene ).
*******
Jeg har hatt masse blogg problemer fortsatt,men håper det nå er løst ,så jeg kommer inn til dere så jeg får lagt inn kommentar hos deg:-)Har fått en følger til ,Jippi ,og tusen takk!
******
Det kommer fler kort,Sminke tips og interiør bilder, så det er bare å kikke innom igjen!

16 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Et kjempe flott sykepleier kort!!
Fine farger, tekst stempel og motiv!

Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Bodil sa...

Kjempefint kort :)
klem :)

Nina sa...

Sykepleierkortet ble kjemåetæft, tror nok mottaker vil like det.

Du er ikke den eneste som har hatt bloggproblemer i det siste. Jeg får lagt inn kommentarer på noen sider, mens andre sine sider må jeg slutt legge meg inn ved å velge navn/nettverksadresse. Får ikke logget på googlekontoen. ser at det er flere som plages med det samme.

Connie sa...

Så stilig kort Eva Helen :D
Lekkert.
Ha en fin uke.
KLem
Connie:-)

Heidi sa...

Så stilig!
Lekre farger og pynt:)
Ha en fin dag, klem:)

Lill Anita sa...

Dette ble jo et kjempefint kort med det flotte sykepleier motivet.
Veldig flott oppsett du har brukt.
Jeg har strevet lenge med blogg problemer der jeg ikke har kommet meg inn på min blogg eller kunne skrevet til andre.
Jeg måtte skifte nettleser før det skulle bli ok. Og slik har jeg det fortsatt:)
Ha en fin dag
Klem:)

Kari`s Hobbyrom sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kari`s Hobbyrom sa...

Dette sykepleier kortet var kjempefint. Stilig motiv. Har lagt meg til som følger.

Inger Harding sa...

Kjempelekkert og kult kort!!
Flotte farger! :)

Ha en kreativ ny uke og en fin dag!
♥ klem, Inger

Bekka sa...

Hei!
Kjempehyggelig at du ville være med på giveaway hos meg :)
Så utrolig stilig kort, både morsomt og nydelig på samme tid! Klem fra Bekka

Bibbi sa...

Hærlig kort med et stilig motiv!

Pia sa...

woooow så rålækkert kort , skønt motiv
knus Pia

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei vennen min ! ♥

Utrolig stilig kort Eva, dette likte jeg veldig godt ! :) Tenker at den personen som mottar dette kortet syntes det er kjempeflott. ♥

Har skrevet hvordan du får de duse kantene på bildene i siste innlegget mitt.

ha en superfin regnværsdag, kose deg ! ♥

Stor klem fra Anette

PS: Hils Petter å si tusen takk for hjelpen med bilen, du har en snill mann Eva ! ♥

Knerten sa...

Så flott kort, med et herlig motiv - nydelig fargelagt !

Villblomsten sa...

Kjempeflott kort :-)

Lissie sa...

Utrolig stilig kort! :)