mandag 9. november 2009

Jule Eske

Heisan!Her er en Stor eske jeg har laget med scor-pal som jeg har brettet og scoret ut sirkel med sirkelkutter og limt på acetate swirl i do transperant ark og limt på spellbinders sirkel fra kartong,pine punch,svertet alle kanter med color box,Hvit blonde,To store blomster fra Prima,Perler fra pearls and crystal,mønsterpapir Ladybug julefryd,kartong.Noen av disse produktene kan du kjøpe hos hobbyutstyr.no http://hobbyutstyr.blogspot.com/.Dette var mitt tredje bidrag til Hobbyutstyr.no

5 kommentarer:

Liv Johanne sa...

Så flott eske! Det mønsterarket har jeg også, og det er kjempefint!

Kari sa...

Denne var jo bare rååålekker!

Kristina sa...

Hei Eva Helen.

Esken din er råååå lekker. Ha en fin fin dag. Stor klem fra Larvik

Nancy sa...

Kjempe nydelig eske. Liker designet, og de arkene er lekre. Stilig med "vinduet" i lokket:)
Klem, Nancy;O)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så flink du er Eva, du lager så mye fint ! ;) Jeg har akkurat begynt å blogge litt, har ikke helt teken enda gitt. Håper vi kan treffes snart Eva, det hadde vært veldig koselig. Lenge siden sist nå... Thea skal døpes 06.12, så kanskje du har et dåpskort jeg kunne fått kjøpe ? ;)
Ha en fin kveld videre...