tirsdag 24. november 2009

Fyrstikk kalender

Her er min Første fyrstikk kalender i juleblått med ny vri,med masse glitter til min sønn!


Du kan trykke på bildene for å se de nærmere. Jeg brukte 24 store fyrstikk esker ,og gjett om det ble mange fyrstikker ,hehe,og to ruller med teip.Mønsterpapir TPC studio Falling snow ,og er nok min favoritt i år.
Her er ett nærbilde av toppen ,og nissen måtte nesten bli blånisse,hihi med glitterlim og med 3d puter under,og punchet ut kvister og tatt på masse Bling,stjerne,brads,bånd,tall.
Fyrstikk kalenderen har jeg laget til sønnen min.Han ønsket seg en sån en og i blått,og da måtte mor til verks til å glede gutten sin.Tok tre dager og lage denne så nå kan jula komme,for allt som nesten skal være i denne er kjøpt inn også,hihi.Tusen takk for at du tittet.Hvordan du lager denne kan du se her men ikke glem jeg har brukt store fyrstikkesker http://inkywings.blogg.se/2008/october/julekalender-christmas-calender.html

5 kommentarer:

Linda Brun sa...

Kjempeflott julekalender. Tenker det er en som blir fornøyd med den ja....

Linda

Connie sa...

Så nydelig kalender du har laget.
Mye jobb som ligger bak her.
Ha en fin kreativ uke.

Nancy sa...

Kjempe koselig kalender:O) Nnydelige ark, og den nissen er jo bare kjempe søt! Sønnen din kommer til å like den:O)
Jeg holder på med en til 12 åring, scrappe jenta mi:) Tenkte jeg skulle fylle den med forskjellig stash til kortlagingen hennes:O)
Ha en strålende tirsdag.
Klem, Nancy;O)

Pia sa...

så fin kalender

Lissie sa...

Så flott! Dette er den flotteste kalender jeg har sett! Jeg kan tenke meg hvor stas det blir å ta den frem år etter år!