lørdag 24. januar 2009

Mitt andre bidrag til Artsy!Vintage kort kjære søster.Jeg vant med denne!

Her kommer mitt andre bidrag til http://artsy-kort.blogspot.com/ Man får ikke lov til å bruke mønsterpapir,så man må lage egen bakgrunn selv og man må følge en skisse som er på Artsy siden. Jeg har brukt brune kartonger,glossy papir som jeg har svampet rundt med tre forskjellige distress Ink puter og stemplet skrift over,bilde er fra internett,Qk Swirl og tag og stemplet kjære søster og limt på bånd.Kortet er mye mørkere enn det som man kan se her.

5 kommentarer:

Pia sa...

Nydeligt kort og fin baggrunds papir du har lavet, alt i bedste vintage stil

Gunn-Hege sa...

For et lekkert kort da!!!!
Kikket litt i bloggen din og jeg syns du lager så mye fint!!!
Også har du innmari mange fine vintagebilder, jeg elsker vintage!!!
KLÆM!

Unknown sa...

Kjempeflott kort, med fin bakgrunn!

Topp at du er med i utfordringene!

Hanne sa...

Kjempefint kort! Supert at du er med på utfordringene på Artsy-bloggen!

Klem Hanne

ElinA sa...

Hei!

Du ble trukket ut som vinner av utfordring #4 på Artsy! Sjekk innlegget for info.

Elin