fredag 16. november 2012

Big Shot Krise Og Blødene Mann!

For ikke lenge siden hadde jeg big shot krise og en blødene mann.Jeg har vært nøye med å bruke riktige plater ,ikke brukt noe som ikke tilhører den,og hatt den i flere år .Skulle kun stanse ut en sirkel fra spellbinders fra kartong,da håndtaket stoppet og hjulet inni gikk ikke frem eller tilbake .Jeg ble kjempe lei meg...SNUFS!!!!Jeg hadde ikke gjort noe galt så jeg skjønte ikke stort!
 Mannen min skrudde den fra hverandre og her ser du bilde av noen av delene...De to hjulene på siden der rispet mannen min opp tommelen så huden satt igjen,og det ble blod overallt.Der sto jeg med blødene mann og big shot i biter...snufs...!Fikk teipet han sammen,og han fant feilen...Lageret inni maskinen var gått og måtte være en produksjonsfeil!
Så kom gutta mine og sa de ville gi meg NY i julegave HURRA og vi reiste til bikuben. Fortalte hva som hendte med den første big shoten, men følte vel at vi  kom til kort dessverre,enda jeg hadde brukt den korekt!Men gutta kjøpte NY til meg og gjett om jeg ble glad!!!Beste julegave denne !.Denne var myyye lettere å sveive enn min første Big shot!

2 kommentarer:

Unni A sa...

Oida! Krise! Man blir jo helt hjelpeløs uten en stansemaskin! Godt at det hele endte bra både med mannen og ny maskin :)
God helg! klem Unni

Bibbi sa...

Godt at du fikk en ny maskin i allefall! En føler seg lost uten når man først er vant til å ha den i hus :-)