lørdag 28. april 2012

Bok Merke!

Jeg har laget ett bokmerke i hele mitt liv,så nå tenkte jeg det var på tide med å prøve det ut litt.Denne er laget til store bøker.Bildet er såå vakker syns jeg.

Laget bokmerke heeelt Hvit untatt bilde og laget mønster i papiret selv med embossing.Bok Merke ligger i plast så det holder seg like pen hele tiden og har festet bånd i enden.
Ikke lett å ta bildet av allt pynt når allt er i samme farge,men har pyntet med pynt også i hvitt!Elsker diesene og bling,og kommer helt klart til å lage flere bok merker,for det var enkelt og gøy!
Tusen takk for kommentarene jeg har fått !Her går det mye bedre og tar en dag av gangen.Etter tips fra dere ,så venter jeg nå hånd symaskin i posten snart,og gjett om jeg gleder meg.
(hvis noen nettbutikker ønsker meg som designer så ta kontakt)

6 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Nydelig bokmerke du har laget.
Ha en fin helg :O)

Bodil sa...

Så nydelig bokmerke du har lagd.
klem :)

Berit sa...

Så lekkert et bokmerke!!
Klem, Berit

Anonym sa...

Wow, dette bokmerket var skikkelig lekkert Eva Helen! Jeg er også svak for hvitt på hvitt :o)
God helg til deg og dine :o)
Klem fra Heidi

Connie sa...

Lekkert :)

Klem Connie

Heidi sa...

Nydelig bokmerke!
Så lekkert med alt det hvite:)
Klem, Heidi:)