søndag 29. januar 2012

Blekksprut Kort!

Velkommen til bloggen min!



Personen som ønsket bursdagskortet var det viktig med noe med Blekksprut på og da ble det dette !
Den siste tiden har jeg vært heldig å vinne punch og kjøpt brukte puncher på nettet,og her er en type jeg har brukt rundt kanten på dette kortet.Spellbindersen også kjøpt brukt på nettet og ny blad punch.Alle sammen er MS PUNCHER og er de beste!
Selve motivet er stanset ut med spellbinders med 3D puter under og pyntet med blanke bling og roser.

6 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig kort du har lagd.
Kjempefine punchere/dies du har brukt.
klem :)

Connie sa...

Lekkert.
Nydelige puncher.
Klem Connie

Anita Lise sa...

Hei Eva Helen :)
Nydelig kort du har laget! virkelig flotte farger og pynt som matcher.
Jeg ønsker deg en vidunderlig fin tid framover!
Varme tanker og klem :)

Knerten sa...

Så mosomt dette motivet var :-) Nydelig ramme på et flott kort !

Lissie sa...

Stilig og lekkert kort!

Nina sa...

Et lite spørsmål til :)
Du har brukt Martha Stewart sin punch til å stanse ut den ytterste rammen på kortet. Hva er målet for kartongen? Har samme punchen selv, men når jeg skal bruke det for å lage samme type ramme, så blir den ofte for liten. Har ikke rette målene.

Nina