mandag 12. desember 2011

Julegave!

Velkommen Til Bloggen min!
Vært år pleier jeg å handle julegave til meg selv,og her det for i år!

Hadde en kjempe dag sammen med en som deler den samme hobbyen som meg.Takk Unni!Det var godt å komme ut litt !Dette handlet jeg hos Scrapmagasinet :Martha Pregebrett,Stempler,bånd,x-klistremerkemaskin,Dies(lilla)metall pynt,osv.Turen gikk videre til bikuben:Martha puncher,Martha Skjærebrett,Masse bling,Kuttematter til big Shot,Spellbinders,to stempler,Kartong og mønsterpapir.

5 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

yummie! Lot's of great stuff you bought, super!

Berit sa...

Mmmm, så flott en julegave du har kjøpt deg:)
Skulle gjerne ha hatt maken:)
Klem, Berit

Mona sa...

Ååå.. Så mye snadder du har kjøpt deg! Kos deg med tingene dine :-)

Klem Mona :-)

Tuppenshobbyblogg sa...

Ja det gjør du jammen rett i!!!
Her var mye "goodis" ,kos deg masse med de nye tingene ;o)
Klem Kjersti

Connie sa...

Så mye lekkert du har handlet inn.
På tide å jobbe litt sammen snart så vi kan dele . He he.
Kos deg masse med alle de herlige godbitene du har shoppet.

Klem Connie