søndag 27. november 2011

Så tenner vi ett Lys!

Velkommen Til bloggen min og til første Advent!
Så tenner vi ett lys ikveld(litt på forskudd jeg),vi tenner det for glede.Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.Så tenner vi Ett Lys Ikveld,vi tenner det for glede!
Sån ser advent lysene mine(skulle vært i forskjellige str..men fikk ikke tak i det)Sink Hjertet- fatet syns jeg var så fint,for julen står jo for hjertevarme og tilbringe julen med de man elsker..Det hvite som er nedi er "kunstig" snø pulver jeg har strødd litt overallt og små "diamanter" !
Jeg pyntet fatet utenpå med blanke bling,  punchet ut snøstjerner og satt på bling og silkebånd på lysene.Tallene som også er i sink har jeg tatt på bling. Kjøpte de på kremmerhuset Her .

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var harmonisk og koselig til advent, kreativt å pynte opp på denne måten Eva Helen :o)
Takk for koselig kommentar hos meg!

De pakkene med tags under her var også flotte!

God første søndag i advent :o)

Klem, Heidi

Sylvia sa...

Lekkert og kjempekoselig!!

Marita sa...

Nydelig og stemningsfullt♥.

Ønsker deg en fin adventstid♥.

Klem Marita

Hilde sa...

Så fint lysfat. <3
Bloggen din var nye for meg, så her må jeg ta en runde. :-)

Skrev en krass kommentar på de bloggene tidligere i dag, så får vi se. ;-)

Klem

Hilde sa...

Så stilig den kunstige snøen var forresten. Trodde det var perlesukker med en gang. ;-)

Connie sa...

Nydelig.
Ha en fin adventstid.

klem Connie