tirsdag 8. november 2011

Bursdagskort!

Velkommen Til Bloggen Min !
Denne gang har jeg laget ett bursdagskort til dame ,med Digital motiver fra Kenny K.http://kennykkraftygirlzchallenges.blogspot.com/ This is my card to the challenge!




Jeg har fargelagt med promarker(elsker tusjene mine) På dette kortet har jeg brukt 3 forskjellige Martha Puncher,stempel glede stempel i hjørner på motivet .
Her ser du kortet litt nærmere og fargene er litt mere klarere og mere knall enn du ser her!
Velkommen igjen skal du være...Nå skal jeg  i seng...Tida går for fort om natten..hhihi..

9 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig nydelig nydelig :O)
Håper du fikk sove litt da.

Ps: Bare å låne ideen på mine vin-kort. Sitter å lager opp fler her nå. Ha en fin dag. og god bedring.
Klem Connie

Gro sa...

Lekkert og kult kort med flott motiv og i herlige farger.Jeg koser meg med å studere detaljene.
Takk for inspirasjon!
Klem fra Gro

Home sweet home sa...

Nydelige kort du lager:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallflott kort i flotte farger.
Englekortet i forrige innlegg var helt nydelig.

Klem Kjersti

Nina Macaulay sa...

Wow ser her ja, Lekkert kort Eva-Helen, flott farvelagt og fine ark du har valgt!
Håper du får en fin høst uke :O)
Klem Nina x

Marita sa...

Knallstilig:). Kult motiv og flotte farger♥.

Klem Marita

Gunn`s Kort sa...

Et superflott kort i herlige farger og med et kult motiv:)
Klem Gunn

Knerten sa...

Å, så flott kort, Eva Helen ! Du har laget så utrolig masse fint siden sist jeg hilste på; likte spesielt godt de søte kremmerhusene dine :-)
Ha en fortsatt god dag.
Klem
T.

Kattiz sa...

WOW, vilket otroligt fint kort. Och lila, det gillar jag ;)
Snygg färgläggning :)
Tack för att duär med oss hos KKKGC denna vecka. Hoppas på att få se fler fina kort ;)
Kram Kattiz