mandag 14. november 2011

Barnekort!

Velkommen Til Bloggen Min!
Mye bursdager før jul ,så da må det lages bursdagskort også.Her har jeg laget ett med Sugar Nellie Motiv.Jeg liker motiver som ser naturlige ut som de her !
Jeg har brukt to forskjellige mønsterpapir,stempel Glede hjørne stempel,Qk stjerne.
Her ser du hvordan jeg har fargelagt motivet.Liker å fargelegge så det ser litt 3d ut.Love Promarker!
Under stjernene som du ser her ,har jeg tatt 3d puter under for at det skal være litt liv i kortet.
Tuusen takk for kommentaren du legger igjen og hvis du vil kan du legge deg til som følger også.

8 kommentarer:

Home sweet home sa...

Nydelig guttekort, herlig stempelmotiv og flott fargelagt.
Ha en flott uke.:)

Cathrine sa...

WOW,så flott kort du har laget. Fantastisk fargelegging:)
Ha en herlig produktiv uke.
Klem fra Cathrine

Connie sa...

Nydelig bursdagskort :o)
Lekkert fargelagt og pyntet.

Ha en fin dag.
Klem Connie

Linda W sa...

Herlig kort og fantastisk fargelagt:)
nydelig motiv, me like:)

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar i min blogg Eva Helen!
Dette motivet var nydelig og fantastisk flott fargelagt!!!
Ser du har laget mange pakkelapper, flotte er de!
Har laget en del av det selv også, det kommer nok i min blogg med tiden....
Lykke til med alle bursdagskortene :o)
Klem fra Heidi

Nina sa...

Nydelig kort med flotte farger og ikke minst et søtt motiv :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort med et aldeles nydelig fargelagt motiv...wow...
Klem Kjersti

Lissie sa...

Søtt og nydelig kort!
Utrolig flott komposisjon på kortet!