onsdag 27. juli 2011

Norge i Sorg!

Norge i sorg!

Ferien min ble brått avsluttet  før tiden,og lysten på å reise hjem før tiden,til mitt kjære hjemsted Oslo som ligger mitt hjerte nærmest.Den fryktelige bomben og skytingen som rammet så mange, og som mistet livet her i Oslo og på Utøya!Jeg kjente dere ikke ,men mitt hjertet gråter for dere.Sender min dypeste kondolanse til alle etterlatte,pårørende,kjente og ukjente som har mistet sine.!!!!!!!!!
Imorgen skal jeg til byen for å legge på blomster og tenne lys og tenke på dere,for dere vil aldri bli GLEMT!!!!!
*************************************************
(En liten glede for meg oppi all sorgen,er at jeg lever for hver dag og setter pris på det og tar den ikke for gitt,for jeg vet hvor brått livet kan slutte og,setter så stor pris på små gleder i hverdagen og for alle jeg har kjær!(Ser frem til morgen dagen ,for da skal jeg "Bli Ny")Gleeder meg!

Ingen kommentarer: