tirsdag 5. april 2011

Vinne Gavekort på Tattovering!

Velkommen Til Meg!
Vil du vinne Gavekort på Tattovering hos Art & Soul : http://artandsoul.blogg.no/ !
De vil gi bort ett Gavekort til en heldig Vinner på 1000 kroner!!!WOOOW....Tenk å vinne det da....Gosj såååå kult!Ønsker meg det sååååå massse altså:-)
Gavekortet kan brukes hos en av Tatovørene i Art & Soul.Reglene for å være med på konkuransen kan du lese mer på siden deres her: http://artandsoul.blogg.no/
PS.Du må være 18 år for å være med på konkuransen!
De har også facebook side her : http://www.facebook.com/pages/Art-Soul/213078320367

Sjekk dette konseptet!Det er såååå kult syns jeg!Håper jeg kan få vært med en dag :-)Du kan trykke på bildene og lese på dem eller gå inn på nettsiden deres:-):-).
Må visst skaffe meg pirat tøy snart tror jeg,hehe.



Jeg tok min første Tattovering hos Art & Soul for ikke mange ukene siden og er såååå stolt av den:-)Jeg var innom mange Tattoveringstudioer før jeg fant dem ,som tok så godt imot meg,og fikk den hjelpen jeg lurte på og alle var søte og hyggelige og de er KJEMPE flinke til å tattovere ! Du lurer kansje på om jeg ville ha tatt flere Tattoveringer??JAAAA jeg ønsker meg fler,hihi.. så nå sier jeg masssssse TVI,TVI...og håper såååå masse at jeg kan vinne GAVEKORTET. Her ser du tattoveringen min og den har grodd så fint ,og måtte vise de nye skoene mine,som jeg har ønsket meg leeeeeenge også og endelig mine og billige og gode å gå i. Her har det blitt lenge mellom innleggene mine og har ikke fått laget noe kort og formen har ikke vært på topp,men det kommer mer her etter vært av litt av diverse slag også ..og...Et lite hint om ett kort jeg skal lage er noe med Jakt..... Jeg vil takke for alle kommentarene og ikke minst for nye følger jeg har fått.Tuuuusen takk!

1 kommentar:

Bibbi sa...

Det var en stilig tatto, og tvi,tvi, håper du vinner....