søndag 26. desember 2010

Iphone Mobil!

God Jul og Velkommen!
Første juledag og jeg klarte ikke holde meg borte fra hobby pulten ikveld.Nå har jeg laget en Iphone Mobil Kort til en som snart fyller år.



Kortet er enkelt og ikke noe pynt på den...for jeg ville ha den lik som orginalen og den er også i samme str,som en ordentlig Iphone.Den er laget som ett kort med dobbbelt skrivefelt inni,men dette har jeg ikke tatt bildet av ,da jeg allerede har skrevet personlig inni.Baksiden av "mobilen"er Hvit som orginalen som "bursdagsbarnet"har.
Jeg vil takke for kommentarene jeg har fått og for enda en følger.Jippi!Så koslig.Jeg driver å lager mer så det er bare å følge med:-)

7 kommentarer:

Connie sa...

Woooow så stilig:O)
Du slutter aldri å imponere.
Heldig den som får dette fine kortet.
Håper dere har hatt en fin jul.
I dag skal vi bare ha 22 stykker på kalkun.
Hjelp……og formen er ikke bra, starter opp igjen med ny infeksjon.
Ønsker dere en fortsatt fin romjul.
Juleklem fra Connie

Heidi sa...

Nei så stilig!
Tøft når det blir så virkelig.
Ha en fortsatt God Jul, klem:)

anita sa...

Så utrolig tøft kort. Printer du ut forsiden fra nettet? Kjempekort.

Pia sa...

så smart kort. Fortsat glædelig jul
knus Pia

Knerten sa...

Så tøft, du imponerer igjen, Eva Helen !!

Mona sa...

Oj så tøft! Smart idè.
Ha en fin romjul!
Klem Mona:-)

Solstrålå sa...

Du er helt unik,jeg har aldri sett så stilige kort før!!!
Ønsker deg en fin romjul!
Goe juleklem fra Sol