torsdag 25. november 2010

Vintage Serviett På Kort!

Velkommen Til Meg!
Her har jeg laget to kort med Sagen Vintage Serviett!

De passer godt til lysene jeg har laget,som du kan se i forige innlegg.!
Jeg har prøvd en ny teknikk med serviett på kort,og jammen var det gøy å få til.Servietten blir som ett "lerrett"Den blir ikke glatt ,men litt"ujevn "i mønsteret på servietten,som passer perfekt til Vintage syns jeg.Må ønske meg masse servietter fremover,hehehe.
Her ser du litt nærbilde av den Nydelige servietten jeg fikk kjøpt her forleden.Ikke ett klasisk julemotiv,men kansje ett julekort til en man er glad i ,hi,hi. "God Jul" i hjørne på kortet, er fra mønsterpapiret som du ser her. Disse to fikk jeg laget ikveld,selv om formen ikke er bra...Med feber og vond hals,så klarte jeg ikke helt å holde meg borte fra hobbypulten...til og fra kan man si...
  • Snøstjerne Martha Punch(man kan stemple med)
  • Spellbinders to forskjellige
  • Bling
  • Mønsterpapir Maja Design
  • Vintage Sagen Serviett
  • Decoupage Warnish/Glue
  • Hvit og Brun bazzill
  • Ett hvitt Stamples ark til Servietten

9 kommentarer:

Connie sa...

Nydelige kort.
Ønsker deg fortsatt god bedring.
Klem Connie

Knerten sa...

Kjempelekkert, Eva-Helen. Ønsker deg god bedring - fort !
Klem T.

Kari sa...

Så nydelige julekort!!Motivene på er jo bare såå herlige da!
Virkelig lekkert ble det!
God bedring og ønsker deg en flott torsdag :o)

Klem,Kari :)

Pia sa...

ÅÅÅH så søde motiver, super nydeligt.
knus fra Pia

Gunn`s Kort sa...

Så nydelig!! Takk for forklaring på servietter på lys!
God bedring! Klem:)

Jorill sa...

Nydelige kort ! Digger Sagen motivene. Er den lykkelige eier av noen av serviettene :)
God bedring til deg. Klem :0)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Fortsatt god bedring til deg, her går det litt bedre nå, er håp om at jeg kommer meg på julekosekveld med avdelingen på jobben i morgen. Kjempesøte julekort du har laget, de har virkelig mange fine servietter i det merket og du tryller frem de lekreste ting av de, imponerende! *♥*

Heidi sa...

Nydelige kort!
God bedring til deg.
Klem:)

Mona sa...

Åååå... Så skjønne kort!!
Nydelige mønsterark du har brukt!

God Bedring!!
Klem Mona :-)