søndag 10. oktober 2010

Julekort,Jente på skøyter!

VELKOMMEN!
Her har jeg laget ett julekort med Digimotiv fra Karen`s Doodles.



Fargelagt med promarker tusjer ,og stanset ut med spellbinders.Metall pynten har jeg tatt en sytråd og festet den i metall knapp brads.Laget hull til sløyfene med hull tang. Heisan og velkommen tilbake til meg:-)Klarte ikke å holde meg borte fra korte kroken idag heller...hekta..jeg neida...eller jo...er vel det,hihi.Dette har jeg brukt på kortet:
  • Spellbinders
  • Hvitt Silkebånd
  • Halv Bling med ferdig lim bakpå
  • Metall pynt
  • Hulltang til bånd.
  • Qk Snøstjerne
  • Pynte perle Brads
  • Metall knapper brads
  • Promarker tusjer(elsker de)
  • Digimotiv fra karen`s Doodles
  • Mønsterark fra Best Creation Inc.california
  • 3D Puter under spellbinders(avhengig av det tror jeg)

11 kommentarer:

Ellinore sa...

Ååååå....det kortet var bare så nydelig....lekkert, med flotte farger.
Klem.

Miss StampAlot sa...

Nydelig kort.. Så flotte og friske farga du har brukt på kortet. Motivet va kjempefint.

Trine Pedersen sa...

Nydelig kort. Så flotte farger og så herlig motiv. Lekkert med sløyfen og den den lille charmen. Er det ikke bare helt utrolig gøy å lage kort? :)

Ha en fin søndag!

Klem, Trine :)

Mim... sa...

Ååå så många härliga julkort!! du har gjort sedan jag var innom här sist.
Ha det gott

Pia sa...

super lækkert kort , flot motiv og farver
knus Pia

Knerten sa...

Nydelig kort med flott papir og veldig skjønt motiv, flott fargelagt !!

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Lekre farger og herlig motiv:)
Flott pyntet også.
Ha en fin søndag Eva Helen, klem:)

Gunn`s Kort sa...

Så lekkert! Nydelige farger og stempel:)

troll13 sa...

Super flot julekort, du har lavet. Jeg er vild med dit farvevalg. Og rigtig fint motiv du har brugt.

Jorill sa...

Et nydelig kort! Lekre farger og et herlig motiv. Et riktig "gla" kort.

Ha en fin søndag videre. Klem :0)

Pinklady 68 sa...

Et nydelig julekort, Eva Helen!
Så søtt motiv og fine farger:-)

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.