tirsdag 5. oktober 2010

Julekort med julekuler

Velkommen Hit til Meg!

Her kommer ett julekort til.Jeg brukt mønsterpapir og klippet ut kulene, men brukt samme mønsterpapir og limt julekulene på,med silkebånd som opprinnelig er hvitt som jeg har fargelagt i samme farge ,men pga blitzen på kameraet så ser fargen annerledes ut.Sløyfene har jeg knytt selv og limt på.Dette har jeg brukt på Kortet :
  • Embossing pulver gull
  • Tekst stempel
  • Papirdesign Mønsterpapir,BoBunny
  • Hvitt Silkebånd
  • Promarker Tusj burgundy
  • Gull brads
  • Gull Rundeller
  • Gluedots lim til sløyfer
  • Colorbox til sverting av kanter,kuler osv.

9 kommentarer:

Grethebella sa...

Så flotte julekort du har laget.
Dette med kulene var lekkert, i går kikket jeg på den diesen du har brukt på kortet under her, og forsto ikke helt bruken... nå er det forstått og slik vil jeg også ha.
Ha en flott dag!
Klem Grethe

Britt-Inger sa...

Så vackert!!!!
Hoppas du får en bra dag.
Kram,BI

Gunn`s Kort sa...

Wow! Så knallflott julekort!!

Bodil sa...

Kjempefint julekort.
ha en fin dag :)

Kari sa...

Nydelig julekort!!Så stilig med julekulene!!Herlige julefarger!
Ha en fin kveld :)

Klem,Kari :)

Miss StampAlot sa...

Dette var et kjempefint kort Eva Helen.. Tusen takk for kommentaren inne hos meg.

Ha en fortsatt fin uke <3

Pinklady 68 sa...

Et nydelig julekort!!

Ha en fin og kreativ uke!!
Klem Laila.

Siv sa...

Hei på deg :)

Takk for hyggelige ord hos meg ♥

Du, så flink du er med disse korta..det må jeg si, at du klarer ;)

Gratulerer så mye med konfirmanten.
Også såååååå fint du hadde gjort det, den bibelen var helt rå, bordkortene og alt ;)
Så ut som dere var mange til bords..

Stå på videre med kjempeherlige kort :)

Klem ♥

Inger Harding sa...

Så NYDELIG julekort!!!
Ha en fortsatt fin uke.

♥ klem, Inger