søndag 26. september 2010

Sølvbryllupskort

Velkommen til Meg!
Du kan trykke på bildene for å se de større!

Her er ett kort til ett ektepar som har Sølvbryllup.Fargene ble litt feil her ,sikkert på grunn av at det er veldig masse sølv på kortet.Jeg har embosset nesten allt du ser her. Nydelig Hjerte stempel fra stempelglede som jeg har embosset og pyntet med Bling og Qk bostaver som også er embosset i sølv.Jeg har brukt Spellbinders for å lage ramme rundt hjerte.Embosset blomster,med rundeller,brads. Jeg har også Preget kanten på siden,for at kortet ikke skal være helt flat,men ha plass til pynt inni også for at kortet ikke skal sprike.Kortet holdes sammen med silkebånd.Inni kortet skal brudeparet være og tekst.
Dette har jeg brukt på kortet:
  • Blomster Puncher i to forskjellige str.
  • Brads,bling,sølv rundeller
  • Spellbinders to firkant forskjellige
  • Hvitt silkebånd
  • Stempler Stempelglede
  • Spellbinders hjerte hjørner
  • Qk tall
  • Qk Blader
  • 3D Puter under ramme.
  • Embossingpulver Sølv
  • Mønsterpapir Best Creation Inc. Mr.Mrs.
  • Kartong Grå bazzill og Hvitt kartong fra Slepner.
  • Xyron Klistremerke maskin liten(rosa men finnes i mange farger) til allt av småting som skal limes eks.Tall/bokstaver/hjørner osv. .Den er bare Sååå super og anbefales!.

14 kommentarer:

Knerten sa...

Dette ser veldig nydelig ut, Eva Helen, regner med at det er enda vakrere i virkeligheten :-)

Kari sa...

Ser helt nydelig ut!!Lekkert med embossing!
Ha en fin kveld :)

Klem,Kari :)

Gro sa...

Wow, noe så nydelig, lekkert og vakkert.
Klem :o)

Grethebella sa...

For et flott kort.. helt nydelig.
Heldige de som får dette.
Embossing på bilder er vanskelig å få til å se ut som i virkeligheten, men dette var som sagt flott.

Pinklady 68 sa...

Et vakkert sølvbryllupskort!!
Nydelig med embossingen og flott layout!!

Ha en fin kommende uke Eva Helen!
Klem Laila.

tone sa...

WOW!!!!!! dette var bare helt nydelig, likte alt med det. Vakkert:-)

Klem Tone

Pia sa...

woooow så smukt kort, vild med de stempler og farver du har brugt
knus Pia

Bodil sa...

Ååå så lekkert dette var :)
klem :)

Trine Pedersen sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Så mye vakkert du lager, måtte bare sporenstreks legge meg til som følger her. Du havner i sidebaren hos meg så jeg får følge med hos deg. Her var det tonnevis av inspirasjon å hente.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

Inger Harding sa...

For et lekkert og stilig kort!!!
Nydelig laget!!
Dette likte jeg veldig godt :)
Ha en fin dag.


♥ klem, Inger

Silje sa...

Nyydelig kort, Eva Helen!!

Connie sa...

Nydelig kort Eva Helen.
Sikkert mye finere i virkligheten....

Formen her er heller ikke på topp, så jeg har ikke fått svart deg ang. sølv på lys. Men du har jo fått laget opp noen fine lys under her så det ordnet seg vel for deg.
Vi får snakkes en dag snart.

Ha en fin onsdag.
Klem Connie

Turid sa...

WOW Eva Helen, dette var skikkelig flott!! Hele kortet lyser harmoni!!

Ønsker deg en riktig fin helg:)
Klemmer fra Turid

Anonym sa...

WOW! Hvor er det flot. Elsker din stil! Kunne du tænke dig at gi mig prisen på noget lignenede til vores sølvbryllup september (ca 65 stk)? Også lysene er vælgig fine! Kan de eventuelt bestilles?

Med venlig hilsen Rebecca Toubøl fra Syd-Danmark