torsdag 5. august 2010

Innvitasjonskort Konfirmasjon

Velkommen Hit Til meg
Her har jeg laget innvitasjonskort til konfirmasjonen til sønnen min om en måned.Det er fler kort, enn du ser her og satt to dager og lagde, og bordkort til 40 personer.Ideen til Kortene fikk jeg av Connie Her : http://connieslilleverden.blogspot.com/ .Kortet har jeg brukt lissie design slips og tekst inni men dette er ikke tatt bilde av,spellbinders,gull bling,promarker,kartong. Dette bildet er tatt når sønnen min var rundt 4 og var en liten skøyer,hihi.Men nå er han over 15 og liker å tøyse fortsatt,og får alltid sin mor til å le.Jeg er så stålt av han på hvor flink han er og ikke minst såååå snill og omtenksom han er.Glad i deg gutten min! Det har ikke vært mye blogging ,men jeg skal love at det kommer mer etter at ferien er slutt,og det er ikke lenge til.Håper du kikker innom igjen,så skal jeg også kikke innom deg :-)

4 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Å! Så stilige! Ser vanskelig ut?
Og så søt gutten din er, sikkert nå også:)

Moski sa...

Disse er så fine! Har forsøkt å lage noe lignende selv, men de ble langt fra så bra som dine. Ha en flott helg!

Pia sa...

woooow så flotte invitationskort, flot brug at spellbinders tagen, ser så godt og nydeligt ud.
knus Pia

Anonym sa...

ӏncredible points. Great arguments. Ҡeep up the amazing work.


my page bay area windows replacement