søndag 25. april 2010

Bursdag Mann

VELKOMMEN TIL MEG!

Ett Enkelt Z-kort med rufsete kanter som jeg ikke er vant med,da mine kort er rette linjer.

Tusen takk for såå mange fine kommentarer jeg har fått!Jeg blir sååå glad.Her har jeg laget ett enkelt kort med min første kort med knapp. Noen av kortene mine kan virke veldig enkle med eks: ikke tekst/navn,men dette settes på etter at bildet er tatt.Stemplet er North Star.Dette kortet ligner en del på et annet kort jeg har laget,men ikke helt lik,for jeg lager ikke like kort. Spørsmål ang.Sommerfugl punch på forige innlegg så er det martha punch.

3 kommentarer:

Trine sa...

Stilig guttekort... det stemplet er så kult.

Gunn`s Kort sa...

Et flott kort..fine farger og fasong!

Ellinore sa...

Flott herrekort....synes det er vanskelig og lage kort til menn,men jeg får vel prøve meg....
det stempelmotivet der er kjempefint.
Klem Ellinore.