lørdag 13. mars 2010

Norske Scrappere

Du må ta en kikk på denne siden!!Det er en side som gjelder oss scrappere og der er masse nyttig tips,bloggere og masse mer .Jeg syns det er supert at det har kommet en nettside side som kan SAMLE OSS alle sammen som elsker denne hobbyen!Og oppfordrerer deg til å gjøre det samme!

Her er linken til siden : http://norskescrappere.blogspot.com/

Der kan du også lese mitt INNLEGG litt lengre ned på den siden.Tusen takk til Norske Scrappere at jeg fikk lov å bli medlem!

Jeg vil takke for så mange koslige kommentarer jeg har fått.Skal ta meg en bloggrunde snart.Har bare mange baller i luften for tiden,hihi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann ;o)

så koselig at du tok oppfordringen vår på Norske Scrappere.

Du har en flott blogg, gleder meg til å sette igang sjøl.

Klem Jeanette