torsdag 14. januar 2010

Vintage kort,Sommer fugler.

Punchet ut sommerfugl bord,men dette syns ikke så godt på bildet.
Tuuuusen takk for såå koslige kommentarer jeg har fått.Jeg setter stor pris på hver eneste en!Nå har jeg endelig fått laget ett kort etter en stund med sykdom og du som har vært her før,ser at bloggen har fått ett nytt utseende.På kortet har jeg masse sommerfugler som jeg punchet ut med sommerfugl punchen jeg fikk av en kort venn og den punchen er bare såå flott (litt synd man ikke kan se de små sommerfuglene som stikker opp av borden.Jeg elsker sommerfugler og lengter etter sommeren nå.Har også klippet ut sommerfugl og svertet den,metall sommerfugl,stanset ut blader,bånd,eyelets med bånd,papir roser.

7 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig kort, sommerfuglene er herlige :-)
Gleder meg til flere kort framover.

Ha en fin kveld!

Klem,

Pia sa...

super lækkert vintage kort, så flot pntet og gennemført på alle sider, smart og god ide at lave lige som en stor tag der kan hives op og der så kan skrives på den. Du må have en dejlig dag.

Lissie sa...

Nydelig kort! Lekre farger!
Ha en god helg!

Kort og Søm sa...

Nydelig kort du har laget! :o)

Forsatt god helg,
klem Fredrikke :o)

tone sa...

Hei! masse fint du har laget:-)
dette korte var kjempefint.
slenger meg på som følger.Håper du tar deg en tur innom min nyoppretta blogg:-)
ha en fin dag
Klem Tone

Linda Brun sa...

Kjempeflotte vintagekort du har laget og de flaske tags litt lenger oppe er råstilige

Iren sa...

For et vakkert kort!!! Så delikate farger og pynting :) Så var det en flott punch du har brukt også ;)

Ha en flott dag!

Klem