fredag 22. januar 2010

Kokke Kort

Allle motivene på kortet er limt med 3D puter under for å få det opp av kortet Du kan trykke på bildene for se de bedre.

Heisan og velkommen! Nå har jeg laget ett kort til en som jobber med mat og hva passer ikke bedre enn ett kokke kort,hihi.Motivene som kniv,kjøtt,flaske er klippet ut fra samme mønsterark og tatt limputer under, og det samme har jeg brukt på kokken under og bakgrunnen,men dette syns ikke så godt på bildet.Kokken er fargelagt med promarker og stanset ut med spellbinders.

6 kommentarer:

Pia sa...

et super herligt kort

Nancy sa...

Ja dette kortet var kjempe stilig, Eva Helen:O) Herlig den kokken, nydelig fargelagt. Liker de arkene, fin touch med de små motivene rundt kokken.
Ha en hyggelig kveld.
Klemmer fra Nancy;O)

jannes hobbykrok sa...

Utrolig flott kort!Veldig herlig motiv,digger kokken,og fargene!
Ha en god og kreativ helg!
Klem,Janne

Nancy sa...

JUHU:O) Jeg gleder meg!!!!:O)
Nettsidene, er de til Paper Craft Planet og SNR Card Univers? Gi en lyd om du forviller deg inn der, fin plass å være:O)
Kos deg;O)
Klemmer.

Kristina sa...

Herlig kokke kort;-) Tenker kokken selv blir kjempe fornøyd! Ha en super lørdag. klem

Kristoffa sa...

Så herlig kort:)Heldig er den som er mottaker av dette.

Tusen takk for besøket og fine ord i bloggen min. Så koselig at du likte puten jeg har laget. Nå har jeg laget flere og bilder av dem finner du i bloggen min. Du må bare si i fra om du vil bestille en slik :)

Ha en riktig fin lørdagskveld!