tirsdag 5. januar 2010

Flaskekort

Sån ser flaskekortet ut forfra,med en Tags med bånd,som man skriver personlig hilsen på,men dette er ikke tatt med her på bildet, og vinen er noe jeg hadde fra før av,for bursdagsbarnet skal få en annen vin som passer bedre.



Flaskekortet har jeg laget en liten hemmelig del bak vinglasset med en artig vintekst til personen som elsker vin . Motivet ser litt blast ut i fargene men er ikke det i virkeligheten og man kan ikke se alle detaljene her så godt.
Veldig artig å lage ett Flaskekort,selv om formen ikke er på topp med full feber ,hals,bihulebetennelse og lungebetennelse,så klarte jeg ikke helt å holde meg helt borte fra kortefronten,hehe.Takker for så mye for at besøkte meg. Malen fant jeg her : http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/search/label/Tag

10 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Vilken mysig och läcker modell på flask kort. Mycket "fifi" idé... Liftvarning.. ;O)
Ha en God fortsättning.

Birgit sa...

Kjempeflott flaskekort ;-)
Flott blog du har, God bedring.

Nancy sa...

For en flott vintag, Eva Helen:O) Lekkert design, nydelig farge. Stilig at du kan "lette" på lokket. Lurt med tag til en hilsen:O)
Ikke kjekt å høre at du er så syk, kjære deg, og så har du liksom fått alt på en gang, stakkars:O) Håper det slipper taket snart, god bedring:)
Klemmer fra Nancy;O)

RitaK sa...

Wow, så masse flott du lager ;-)
Koslig at du har vært innom bloggen min og vil være med i trekningen om min blog-candy :-)

Linda Brun sa...

Kjempeflott flaskekort...og god bedring..

Yvonne sa...

Heisann! Her var det mye fint du! Er imponert over at du orker å produsere, når du er syk. Får håpe det går fort over. God bedring!
Klem, Yvonne :)
Ps, slenger meg som følger hos deg jeg.

Anonym sa...

Masse fint du lagar:)
Koselig at du vil vere med på min Give Away:)
Ha ei fin helg
Klem Nina

Anonym sa...

Så masse fint du lager:)
Ønsker deg god bedring.
Koselig at du vil vere med på min Give Away:)
Ha ei fin helg
Klem Nina

Mary sa...

Godt nyttår Eva
Har noe i bloggen til deg

Yvonne Hagane sa...

WOW! Dette var utrolig stilig! For en flott måte å gi bort en flaske vin på;)