tirsdag 1. desember 2009

Mitt bidrag til Trykkpressa.Brettekort

Her viser jeg brettekortet og knytes med bånd i siden når man skal lukke kortet. Fargene kan lure litt her,da det ble litt mye lys,men allt går i de samme fargene i rødt og grønt
Her kommer mitt bidrag til trykkpressa bladet Ett Trykk.Konuransen går ut på å følge en skisse som er ett brettekort på trykkpressa sin blogg side her http://etttrykk.blogspot.com/.Jeg har brukt papilio trykk som jeg har fått ,og som jeg fargelagt med promarker tusjer,punch gren,Spellbinders hjerte og sirkel,papirdesign mønsterpapir,bånd,bling.Str på kortet er 10x30 cm og når det er brettet så er den 10x10 cm.

5 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig kort og nydelige farger.
Lykke til.

Oss i Ett trykk sa...

Kjempeflott bidrag. Takk for at du deltar.

mettepip sa...

Så flott dette brettekortet var! Flotte julefarger!

Gry-Heidi sa...

Jeg følger visst etter deg på utfordringene jeg *ler*.
Dette var også kjempelekkert ! Flotte farger og et herlig stempel :)

Klem, Gry-Heidi :)

Ninas hobbyblogg sa...

Flott kort! :)