lørdag 14. november 2009

Julepose

Jeg har tatt hvit rubuns flere steder på mønsterarket.
Her kommer min første gavepose.Jeg har brukt :Gavepose med håndtak,rubuns overalt på mønsterpapiret som heter ladybug frosty,Mullberry blomst,stempelet heter Artstamps julenisseslede som jeg har fargelagt med promarker,pearl crystal,hvit kartong,perlebånd.
Du kan kjøpe alle produktene her http://hobbyutstyr.blogspot.com/.Linken .De har en konkuranse gående i bloggen,så hvis du blir en følger innen den 16 NOV så kan du vinne premie!!!Dette var mitt fjerde bidrag til hobbyutstyr.no.

5 kommentarer:

Nancy sa...

ÅÅÅ Skikkelig koselig gave pose, Eva Helen:O) Herlige motiv på begge sider.
Ha en strålende Lørdag.
Klem, Nancy;O)

Gunhild sa...

For en herlig julepose! Nyydelig detalj med pynten på håndtaket!

Takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min! Ha en god helg videre :)

Klem fra Gunhild

Pia sa...

wow så flot gavepose

Ann-Katrin sa...

Så lekker julepose! Flotte detaljer og stilig med rubonsen på.

Unknown sa...

Så nydelig denne var!! Jeg har forresten svart på kommentaren din i min blogg :)

Klem fra Mette