onsdag 25. mars 2009

Her er mitt DT kort 9 Til Artsy

Her kommer mitt bidrag som designer for Artsy : http://artsy-kort.blogspot.com/ Du kan gå inn på denne linken og se kortet og alle DT bidrag og være med på Utfordringen og vinne premie. Utfordringen er å lage kort som skinner og med tre sirkler.brukt glossy ark malt med lumiere metalik maling gold, hele panelet skinner.Sirkler grønne bling.Små blomster, blonde,Hvit blonde serviett som jeg har fått,stempelmotivet er fra stampsmith og fargelagt med promarker.

8 kommentarer:

Pia sa...

hvor er det kanon rålækkert i skønne farver og teknikker

Unknown sa...

Kjempeflott kort Eva Helen! Lekre farger...

Hanne sa...

Spennende, stilig, lekkert!
Klem Hanne

Marit sa...

Jeg synes dette oppsettet ble så kult jeg :)

Riet sa...

wowww Eva Helen,what a beautiful card,l love the image.

hugs Riet.x

Maya sa...

Knall flott kort!!
Kjempeflott motiv og nyydelige farger!
Klemmer fra Maya :)

Bibbi sa...

Gratulere som DT!! Gleder meg til å se hva du tryller frem.

Så mange lekre kort det var kommet i bloggen din, du er produktiv og flink.....

Myriame sa...

Your card is fantastic, beautiful colours