tirsdag 29. oktober 2013

Kjærlighetskort

Kort med litt annerledes vri !
Er så koselig at noen spør om jeg ikke kan lage kort,ivertfall i fra familien.Denne gangen fikk skulle  jeg lage kort, fra en mann til sin dame altså ett kjærlighetskort, og tema måtte være fra teateret de skulle på,noe som var en litt utfordring ,men så artig å vri hodet litt å lage noe jeg ikke pleier av farger eller oppsett som dette her.
Bildene er tatt med Iphone så ikke de beste bildene!
Teateret de skulle på er Shat Noir og brukt det som tema på kortet. Selve motivet er limt på med 3D puter for at kortet ikke skal virke flatt.Pyntet med Swirl...(obs ser en mangler nede her på bilde som har falt av i det jeg tok bilde)
Hengte på en Metall chams nøkkel som det står "LOVE".Alle hjørner har jeg stanset ut hjerter med spellbinders og limt på bling
Begge blomstene er stanset ut med spellbinders flere ganger og limt oppå hverandre og svertet med blekk.Grenene er martha Punch ,Rose i midten med litt glitter på seg.Allt har blitt svertet for å virke litt gammelt som "teater"bilde.

Nå var jeg her igjen...nå for tiden driver jeg med litt maling i hjemmet..litt her og der etter som formen holder,for det trengs etter 15 år uten knapt å gjort noe.Endelig fått hjelp med støtte til fingrene mine,så kansje det vil gå bedre med scrappingen også,blir spennene å se.
Tusen takk for kommentarene jeg fikk på forige innlegg.Lest dere alle og svarer så raskt jeg kan.Takk for at du kom en tur innom.

3 kommentarer:

Unni A sa...

Jeg blir så glad når jeg ser det er noe nytt her :) Så godt å se at du lager litt kort innimellom :) Dette var kjempestilig, perfekt til anledningen.
Så spennende å pusse opp! Litt her og litt der? Det kunne visst trengs her hos oss også, ikke bare litt her og der men overalt :)
Så bra at du har fått støtte til fingrene dine! Det skulle du hatt for lenge siden :) Håper det funker bra! Og håper vi sees snart :)
klem Unni

Connie sa...

Lekkert kort :)
Moro og koselig med bestillinger.
Ønsker deg en fin helg.
Klem Connie

Bibbi sa...

Superlekkert!