mandag 17. juni 2013

En god latter forlenger livet !



Her kommer ett raskt innlegg fra meg.Det har gått litt tid mellom bloggingen på grunn av ferie,været og familielivet.Lett for at det blir litt sånn på sommeren.Men her kommer litt bilder av ett kort som sønnen min bestilte av meg til han sin kompis,så gutten som spiller og teksten bestemte sønnen min.
Ikke beste bilde kvalitet da de ble tatt i hu og hast,så sønen min fikk det med seg i bursdagen.
Motivet har jeg kjøpt i digistamps og fargelagt med promarker tusjer.Brukt spellbinders to forskjellige.Pyntet med metall charms i bil,da bursdagsgutten ble 18 år.
Hadde flate Scrappe "korker" og har skrevet ut teksten : EN GOD LATTER FORLENGER LIVET!.Det passer til bursdagsbarnet som altid har en spøk på lur.Brukt epoxy oppå teksten.

Neste innlegg blir kansje litt ferie bilder...............

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Unni A sa...

Herlig :) Skikkelig guttekort dette her, herlig motiv, stilige farger og pynt. Tøft :)
Så hyggelig å "se" deg igjen! Lenge siden sist nå, jeg har tenkt masse på deg :) Håper du har det bra og hadde en fin ferie!
klem Unni

Anita-Lise sa...

Hei Eva:) Kjempefint kort! Du er så flink til å matche farger. Ha en fin sommer videre!
Klem fra meg med operert handledd.. ikke så mye kortlaging på meg for tiden.

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallstilig !!!
Så flotte knæsjne farger du har brukt.
Det er litt gøy når ungene bestiller kort ikke sant ? :))

Klem,Kjersti

Karin Dahl sa...

Et fargerikt og tøft kort:) Kult med den korken, og den teksten du har skrevet ut og satt på:)
Blir vel ikke så mye produksjon av kort, på denne tiden av året, her heller. vi får nyte solrike og fine dager mens vi kan. For høsten kommer fort, og da er det tid til kortlaging:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Karin Dahl sa...

Et fargerikt og tøft guttekort:)
Det ble kjempekult med den korken. Og den teksten inni. Det blir ikke mye korting nå på denne tiden av året. Vi får nyte de solrike og fine dagene vi har, for fort kommer høsten. Da er det tid for kortlaging igjen. Gleder meg til å se bilder fra ferien din i neste innlegg:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Gunn`s Kort sa...

Morsomt og tøft kort og de herlige fargene da!
Klem fra Gunn:)