søndag 28. april 2013

Konfirmant Kort med hest

Her er ett konfirmant kort som er til en jente.Hun driver med sprang ridning .
 Brukt spellbinders og stanset ut "fasongen" som man ser på bilde.
 Pyntet med masse bling og Swirler og svertet alle kanter med distress blekk.
 Her kan man se hvordan jeg lager kortet inni.Ikke alltid jeg pynter på begge sider,men i dette tilfellet har jeg gjort detKonfirmanten er også håndballspiller og valgte da ett med siluett i sort,så det sto i stil til resten av kortet.
 Jeg elsker Tim Holst rosett Diesen.Jeg punchet med den nye punchen min :  MARVY CRAFT PUNCH JUMBO 1" som er 25 MM. Skrev ut  Gratis Teksten på nett  og satte på Epoxy Pebbles  over og limte på "rosetten" .(Kan virke som at den er en "luftboble" på bilde over, men er ikke det i virkeligheten) 
Her ser du bilde av den lille Punchen ,Epoxy dods ,pebbles som det også kalles.Bak ser.Det finnes masse Epoxy bilder gratis på internett og her ser du bilde av den jeg har brukt.Husker ikke hvem som har laget teksten men tusen takk til deg !
Tusen takk for alle ordene jeg har fått i de to siste innleggene.Jeg skal bruke de neste dagene til å ta en bloggrunde igjen,så da kommer jeg igjen. SMILER!

Følg meg gjerne på INSTAGRAM : KORTHOBBY.
Har også kommet meg inn på  PINTEREST :KORTHOBBY 

  • Ark :Sort,Hvit Kartong,Color Copy ark
  • Mønsterark : Bildemålerne
  • Punch Marvy Craft Punch 1" 25 mm
  • Epoxy Dots ,pebbles
  • Spellbinders to forskjellige.
  • Bling/Swirler
  • Bildet av rytter er digi stamps.
  • Martha Punch bord og hjørne
  • Sorte 3D puter (elsker svarte for de syns ikke så godt)
  • Tim Holzt Dies rosett
  • Distress Puter sort og Walnøt
  • Svart Bånd.

14 kommentarer:

Vibekke`s blog sa...

Kjempefint kort!
likte veldig godt rosetten.
Ha en fin dag:)

Meretekj sa...

Kjempeflott kort, likte spesielt godt rosetten.
Klem, Merete

Heidi sa...

Lekkert kort!
Så flott motiv:)
Ha en fin Søndag, klem:)

Unni A sa...

Ja, nå kommer jeg til deg Eva Helen :) hihihihi
Så stilig konfekort du har laget! Kjempestilige farger, godt å se at ikke alle jentekort må være rosa :) Nydelig kantpunch og dies, flott rosett.
Sender deg en stoooooor klem :)
Unni

Gitte sa...

Det er bare så flot dette kort.

Drømmevillaen.no sa...

Så fint kort!! det er så koselig med sånn fine kort som man har laget selv :)

Ønsker deg en fiiin søndag!

Klemmer fra Nina
drømmevillaen.no

Bente Årstad sa...

Nydelig kort og likte godt rosetten,
klem bente:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så stilig !
Og " sløyfen " passet jo helt perfekt.

Klem,Kjersti

Jorill sa...

Wow - dette var skikkelig knallstilig kort! Rosetten var prikken over i en.. ;)

Fin søndagskveld til deg :)
..og følger deg på instagrm :))

Klem Jorill

Cathrine sa...

Så flott kort. Likte spesielt godt hestemotivet (har selv to hesteglade døtre) og rosetten.
Ha en fin uke :)
Klem fra Cathrine

Inger sa...

Super stilig konfirmasjonskort Eva Helen!!!
Ha en fin solskinnsdag!

♥ klem, Inger

Karin Dahl sa...

Et flott kort, med fin bruk av dies og et nydelig hestebilde:)
Jeg kunne få LDN pillen av min lege.
Men først må vi finne ut av hvofor jeg har forhøyet leververdier. Så nå er det en ny runde med blodprøver. Jeg drikker jo ikke alkohol, så legen forstår ikke helt dette.
Så kjedelig med den legen du har nå, at han skal være slik. Håper du får en lege som kan hjelpe deg, vidre på vei, så du kan ha et håp om å få prøve pillen også.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Pinklady 68 sa...

Stilig kort!! Og rosetten prikken over i-en her:-)
Takk for at du deler.

Ønsker deg en fin uke!
Klem Laila.

Connie sa...

Lekkert kort og kjempefin forklaring på rosetten.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem Connie