søndag 31. mars 2013

Fotball kort

Her kommer ett fortball kort jeg laget før påske. Kortet skal til en dansk gutt som skal konfirmeres nå om ikke lenge,og derfor i "danske"farger.
 Syns det er så vanskelig å finne på hva man skal pynte kortene til Gutter/Menn, men etter å ha ryddet i sakene mine ,så dukket "bruskorkene" frem ,som er laget til scrapping. Fant bilde av fotball på nettet som jeg prentet ut og klippet til og limte fast nedi "korken" med Clear Epoxy over HER  .De er som klistremerker men ser ut som "bobler"
Disse "korkene"og pepples må jeg nok skaffe meg mer av ,for de var kjekke.
Nå er det nest siste dag av påsken og jeg har omtrent akkurat kommet hjem fra hytta med flott vær,masse snø,kulde,kos, og masse familietid,men godt å komme hjem igjen til bare bakker og vårstemning.
Følg meg gjerne på Instagram : Korthobby
  • Spellbinders Dieser
  • "Korker"
  • Bling
  • Spellbinders Stempel
  • Fotball og fotballspiller fra nett
  • 3d Puter
  • QK Hjørner


3 kommentarer:

Unni A sa...

Så stilig guttekonfirmantfotballkort (hihihi laaaangt ord!)Smart å bruke fargene i det danske flagget og stilig med fotballkorkene!
Tuuusen takk for de vakre ordene du skrev til meg, kjære Eva Helen! Det var akkurat pga sånne som deg jeg skrev det innlegget :) Ville du ikke være med på trekningen?
Håper du har det bra og at du har kosa deg masse i påsken! Kanskje vi kan møtes igjen snart :)
klem Unni

Irene sa...

Stilig konfirmantkort i friske farger! Kjempefint når en tar igjen interessene på kortet.

Connie sa...

Stilig fotballkort :)
Har også laget opp to konfirmasjonskort som skal til Danmark :)

Klem Connie