fredag 7. desember 2012

Julekrans

 Endelig har jeg fått brukt Marianne Diesen min ,som jeg har lengtet etter lenge å bruke. Syns den er så fin, men kommer ikke så godt ut på bilde her ,enn i virkeligheten.
 Alle  Marianne "grenene" som hører til diesen, er stanset ut av ett ark som det var litt forskjellige farger i, for å skape litt liv i "kransen og limte de i forskjellige retninger .
Stempel teksten jeg tenkte å ha inni ,manglet  jeg, så derfor ble det bare god jul, og bandt også silkebånd rundt .
Hjørnene er også Marianne Dieser , som jeg har stanset ut og embosset og tatt på glitterlim. 

8 kommentarer:

Connie sa...

Woooow rålekker :)
Sikkert enda finere i virkeligheten enn på bilde.
Nyyyyydelig.
Klem Connie

Arnhilds Kreative hender sa...

Nydelig kort. Lekre farger. Arnhild

Bibbi sa...

Nydelig kort!

Unni A sa...

Dette var kjempestilig Eva Helen!! Skikkelig flott laget! Så fint med silkebåndet og glitterlimet :)
Gleder meg masse til torsdag!
klem Unni

Inger sa...

Så nydelig og "julete"!!!
Vakkert pyntet!
Ha en fin førjuls-helg :)

klem, Inger

mettepip sa...

Så lekkert dette var! Den var jammen naturtro den kransen! Og det gjorde seg spesielt godt med silkebåndet!
Ønsker deg en flott adventshelg!
klem fra
Mette

Charlotte Ravn sa...

Hvor er det bare et flot kort!
God adventssøndag:)

Anita-Lise sa...

Kjempefint julekort! så smart å lage krans av den bladpunchen..:)
Flotte farger du har fått fram.
Klem